اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

فارس من | رئیس بیمارستان ولی عصر(عج) بیرجند: مشکل هزینه بستری در گفت‌وگو با بیمه سلامت حل شد

رئیس بیمارستان ولی عصر(عج) بیرجند گفت: بنده با آقای اربابی مدیر کل بیمه سلامت استان صحبت و مسئله را حل کرده و با امضای شخص بنده به عنوان رئیس بیمارستان) تأیید و محاسبه هزینه‌های بستری براساس تعرفه بیمه‌ها انجام می‌شود.

فارس من | رئیس بیمارستان ولی عصر(عج) بیرجند: مشکل هزینه بستری در گفت‌وگو با بیمه سلامت حل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، در پی ثبت سوژه «هزینه بستری در بیمارستان ولی عصر(عج) بیرجند آزاد محاسبه می‌شود» درسامانه فارس من، خبرنگار فارس موضوع را از مسؤول مربوطه پیگیری کرد.

علیرضا محمودی‌‌راد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: این موضوع صحت ندارد و آن‌هایی که بیمه داشته باشند قطعاً هزینه‌های بستریشان با بیمه محاسبه می‌شود.

وی بیان داشت: بنده با آقای اربابی مدیر کل بیمه سلامت استان صحبت و مسئله را حل کرده و با امضای شخص بنده به عنوان رئیس بیمارستان) تأیید و محاسبه هزینه‌های بستری براساس تعرفه بیمه‌ها انجام می‌شود.

رئیس بیمارستان ولی عصر(عج) بیرجند با اعلام اینکه اگر بیمه تأیید نمی‌کرد هزینه‌ها آزاد محاسبه می‌شد، تبیین کرد: طی صحبت‌های رد و بدل شده چنین مشکلی نیست و با همان بیمه‌ای که بیماران دارند (هر نوع بیمه شامل بیمه تأمین اجتماعی، سلامت، روستایی و غیره) هزینه‌ها محاسبه و امور با نظارت مستقیم و تأیید رئیس ببیمارستان انجام می‌شود.

انتهای پیام/69039/ج/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول